Briose cu visine








INGREDIENTE:

•5 oua
•1 plic zahar vanilat (sau extract de vanilie)
•2 lingurite praf de copt
•200 ml lapte
•100 ml ulei
•3 linguri cacao
•250 gr zahar
•500 gr faina
•visine (aprox 250 gr)




PREPARARE:
Incalzim bine cuptorul si punem hartiutele de briose in tava. Eu folosesc neaparat hartiute de briose pentru ca se pateaza rau tava
•Amestecam faina cu praful de copt.
•Batem cu mixerul ouale cu zahar pana se dizolva bine zaharul apoi ajutandu-ne de un tel sau o lingura adaugam uleiul, laptele si esenta de vanilie.
•Incorporam si compozitia cu faina, avand grija sa nu amestecam energic.
Punem separat intr-un castron mai mic cateva linguri de compozitie pe care le amestecam cu cacao.
Adaugam aluatul in formele de briose, fara sa le umplem pentru ca vor mai creste la copt avand grija sa punem in fiecare forma si din aluatul de cacao, amestecam apoi cu o scobitoare (sau furculita) ca sa obtinem efectul marmorat .
Adaugam visinile si dam tava in cuptor pentru aprox 25-30 min fara sa deschidem usa cuptorului in primele 20 min.







18 comentarii:

Miodrag Surac spunea...

Cred ca daca vezi asa ceva nu poti sa te abti sa nu mananci,numai cand ma gandesc la sucul din briose ce au lasat visinele deja nu rezist.Super...

Radem Si Glumim spunea...

Am dat upload la pozele cu tine pe profilul meu de yahoo.
Sper ca nu te superi :)
Lasa si tu un comentariu
http://profiles.yahoo.com/mary24/images
PS. Te poti loga si cu adresa de gmail daca nu ai yahoo

Mariana spunea...

fLORI,MA-I TOPIT!sTII CA SINT FAN BRIOSE!tI-AU IESIT MINUNATE!
tE PUP!

sarah spunea...

nici nu iti poti imagina ce pofta mi-ai facut.arata de vis.pupici

Melinda spunea...

Ce pacat ca nu este reteta.. Arata senzational!! As fi vrut sa-l fac maine. Atunci altadata. :D

Unknown spunea...

…inca astept reteta :) Arata minunat!

Flori M spunea...

Scuze pentru publicarea retetei asa tarziu, am o perioada extrem de aglomerata si de abia am timp sa mai scriu cate ceva pe blog.
Am multe retete nepublicate cred ca trece vara pana reusesc eu sa ma mobilizez sa le postez.
Va multumesc pentru rabdare si comentarii!

mihaela spunea...

ce bine arata.....

Anonim spunea...

Sunt deosebite ! Cum imi cumpar forme, ma apuc de treaba.

pansy spunea...

arata grozav sectiunea !

.✿*E LENA*✿. spunea...

Arată super...şi cred
că sunt delicioase...
deja salivez..
Te-aş întreba unde se găsesc
astfel de tăvi,am văzut doar
cu şase forme.
O seară minunată!
Te îmbrăţişez cu drag!

Flori M spunea...

Va multumesc pentru aprecieri, tava am cumparat-o din Kaufland dar am vazut si in Metro cu 12 forme. Spor la bucatarit!

pansy spunea...

Flori draga,premii e drept ca virtuale,dar oferite cu mult drag,te asteapta pe blogul meu

maria elena spunea...

Tare sunt aspectoase briosele, Flori.

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

Ioana V. spunea...

Ce pufoase sunt!
Te-am trecut in lista mea de blogroll. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

vero spunea...

foarte bine arata briosele tale,as avea si eu 2 intrebari
1 daca nu am hartie speciala pentru briose este vreo problema?nu stiu de unde as putea sa cumpar
2 sau as putea sa folosesc formele din silicon pentru briose?
inca nu am facut nimic cu ele si as vrea daca tot am gasit reteta ta sa le folosesc
iti multumesc din suflet ca am dat peste blogul tau,are retete una si una
te pup

Flori M spunea...

Vero, multumesc pentru vizita si aprecieri!
Daca ai forme de silicon nici nu mai trebuie sa folosesti hartii speciale (le gasesti in toate hipermarketurile la raionul cu accesorii pentru patiserie). Eu le folosesc mai mult pentru aspect dar si pentru ca tava mea s-a cam deteriorat si se lipesc daca nu pun hartiute.
Spor la bucatareala!