Cheescake Brownie






sursa de inspiratie Il Cavoletto di Bruxelles

Cred ca trebuia sa scriu Cheesecake + Brownie = Love, pentru ca sigur o sa iubiti combinatia de cheesecake cu negresa.
O nebunie de prajitura!!!! Cu multa ciocolata, cremoasa, fina..... Noua ne-a placut foarte mult!



INGREDIENTE:


-pentru crema de branza

  • 250 gr ricotta
  • 250 gr mascarpone
  • 100 gr crema branza (eu am folosit Rama)
  • 1 ou
  • 2 linguri zahar
  • 1 lingura faina
  • esenta vanilie

-pentru brownie

  • 200 gr zahar
  • 300 gr ciocolata
  • 200 gr unt
  • 200-250 gr faina
  • 1 lingurita praf copt
  • 6 oua
  • vf sare, esenta vanilie




PREPARARE:


Inainte de a ne apuca de prepararea prajiturii aprindem cuptorul. Trebuie sa fie bine incins cand punem prajitura la cuptor.


Adaugam toate ingredientele pentru crema de branza intr-un bol mare si mixam bine pana se omogenizeaza compozitia.


Punem intr-un vas ciocolata impreuna cu untul la topit, amestecand usor. Dupa ce s-a topit toata ciocolata , luam vasul de pe foc si lasam la racit.


Separat, mixam ouale cu un varf de sare, zaharul si zaharul vanilat, pana isi dubleaza volumul. Ajutandu-ne de un tel incorporam ciocolata topita cu untul si faina amestecata cu praful de copt.
Am dat cantitatea aprox de faina, pentru ca e posibil sa nu o folosim pe toata (consistenta aluatului trebuie sa fie ca la pandispan).




Tapetam o tava cu hartie de copt (am aratat in poza si dimensiunea tavei folosite, in nici un caz nu folositi tava de la cuptor pentru ca este prea mare) si punem compozitia de mai sus.

Acum e momentul sa folosim si compozitia de branza. Ajutandu-ne de o lingura, punem din loc in loc si crema de branza pana terminam compozitia. Amestecam usor cu o furculita sau cu o scobitoare. Dam la cuptor, la foc mic pentru 40 min.





Asa arata cand am scos-o din cuptor. Lasam la racit (NEAPARAT!!) 2, 3 ore, apoi o taiem patratele.













Este excelenta!


Click aici pentru varianta printabila

29 comentarii:

Anastasia spunea...

buna, am intrat sa-ti zic ca nu sant impotriva sa face schimb de linkuri, succes !

Edith spunea...

Super prajiturica asta!
Sigur ca putem face shimb de linkuri, o sa te adaug si eu in lista caci imi place bucataria ta portocalie :)

Ah, voiam sa te intreb ceva: spune-mi si mie te rog, cum ai facut chestia cu varianta printabila a retetei? :)

Merci!

Flori M spunea...

Anastasia, multumesc frumos, te adaug in listuta mea.

Edith, ma bucur tare mult ca-ti place bucataria mea!
Pentru varianta printabila a retetei mi-am mai facut un blog bucatariaportocalie-retetedetiparit, l-am aranjat sa nu mai am nimic in pagina, am postat doar textul retetei, apoi am introdus linkul in postarea blogului (bucatariaportocalie). Nu este complicat si nici nu ia mult timp.

Corina Ureche spunea...

Cheescake+brownie=Love! :)))
Ti-a iesit foarte bine praji si desi credeam ca ai folosit glazura de deasupra acuma vad ca nu.
felicitari!

Corina Ureche spunea...

Te-am adaugat in lista mea. Pupici

Luminitanaty spunea...

salut flori.multumesc ca ai trecut si pe la mine...si retetela tale sunt extraordinare

Luminitanaty spunea...

adresa mea de blod este http://luminitanaty.blogspot.com

Mariana spunea...

Bine te-am gasit si eu Flori!

Sigur ca sint de acord!Te-am trecut in lista!

Imi place mult blogul tau!este placut si luminos!Bafta!

Ti-am lasat un comentariu la mine!

Sa auzim de bine Flori si succes!

Flori M spunea...

Multumesc frumos pentru vizita Mariana!

Craita spunea...

minunate prajiturele!

tequila_cu_varza spunea...

Vai, cred ca intr-adevar este o nebunie...si ce "fatzoase" ies!

Flori M spunea...

Goldie, Tequila va multumesc pentru vizita si va mai astept pe la mine!
Da, chiar sunt foarte bune prajiturelele, sper sa le incercati!

Mariana spunea...

Flori:am postat la mine!bafta si bine ai venit!
Te pup!

roxana spunea...

Vreau si eu sa incerc prajitura asta - arata demential!
Dar, cum sunt 'non-talent' in bucatarie, mai am nevoie de detalii 'mura-n gura': poti sa-mi spui te rog, ce dimensiuni are tava?

(n-am blog)

Saru'mana mult!

Flori M spunea...

Buna, Roxana!
Tava mea are 21x33cm, dar poti folosi orice tava pe care o ai de prajituri (exclus, tava de la cuptor), eventual o tava cu peretii mai inalti.
Sa-mi zici cum ti-a iesit!
Mersi de vizita, te mai astept pe la mine!

Mariana spunea...

O primavara minunata,calda si senina!Te imbratisez !

Flori M spunea...

Multumesc, Mariana! O primavara insorita si tie!

emamuresan spunea...

am inceract baghete cu bacon si au iesit delicioase.
increzatoare am vrut sa fac si cheesecake brownie, dar nu mi-a iesit si sunt f suparata. nu stiu unde am gresit deoarece am respectat reteta.
Va rog daca puteti sa-mi trimiteti reteta mai detaliata pe adresa de emacorciu84@yahoo.com.
pentru ca eu am separat galbenusul de albus, se poate sa fi gresit aici, iar crema de branza nu mi s-a omogenizat. Astept cu nerabdare un raspuns.

Flori M spunea...

Ema, la ce te referi ca nu s-a omogenizat crema de branza? Eu am amestecat toate ingredientele la crema de branza si le-am mixat pe toate odata. Nu cred ca este din cauza ca ai separat albusul de galbenus, e posibil sa fie de la un sortiment de branza folosit. Ai incercat combinatia crema de branza+mascarpone+ricotta? Singura "problema" pe care am intampinat-o la prajitura asta a fost ca a iesit putin cam moale compozitia de negresa dar am adaugat mai multa faina si s-a rezolvat si problema asta.
Te rog sa ma crezi, altceva la compozitia de branza decat sa amestec toate ingredientele pe care le-am enumerat nu am facut.
Astept sa-mi dai mai multe detalii despre cum arata crema ta de branza.

Flori M spunea...

Am precizat si in in reteta NEAPARAT trebuie lasata la racit! Altfel nu o putem taia!

emamuresan spunea...

Nu am folosit crema de branza ci rama deoarece am vazut ca si tu ai folosit. Nu s-a omogenizat in sensul ca au ramas bucatele mici de branza si arata ca o maioneza taiata si am mixat-o 10 min.
Am pus blatul negru in tava si din loc in loc asa cum era in poza am pus cu o lingura crema de branza am facut formele cu furculita si am introdus-o in cuptorul preincalzit. A inceput sa creasca blatul atat de tare ca a acoperit crema de branza de nici nu se mai cunoaste ca am pus-o.
Am lasat-o la racit si doar pe urma am taiat-o dar nu seamana nici pe departe cu minunatia ta de prajitura.

Flori M spunea...

Ema, hai sa ne intelegem. Eu am folosit crema de branza marca Rama(se vede si in poza). Sper ca tu nu ai folosit margarina. Daca da, atunci normal ca s-a taiat si nu a mai iesit nimic.

emamuresan spunea...

Iti multumesc din suflet ca m-ai luminat.
Maine o sa incerc din nou mai increzatoare.
Mai am doar o intrebare: e normal ca a crescut blatul si a acoperit crema de branza?
Inca o data iti multumesc.

Flori M spunea...

Cu multa placere! Ma bucur ca nu porti pica retetei si o incerci din nou. Sa stii ca nu esti singura care face boacane in bucatarie, le comit si eu destul de des.
E normal sa creasca blatul, o sa vezi cand vei incerca din nou ca nu va acoperi crema de tot, vor creste impreuna. Multumesc pentru vizite si ca mi-ai incercat retetele! Te mai astept pe la mine si sa-mi povestesti cum ti-au iesit retetele.
O seara frumoasa!

Mariana spunea...

La multi ani Flori!
Sa fii vesela si sanatoasa sa te bucuri din plin de tot ce e mai bun si frumos!
Te pup!

Flori M spunea...

Multumesc frumos, Mariana!

Anonim spunea...

Yummi! Felicitari.

Flori M spunea...

Haplea, multumesc pentru vizita! Te mai astept pe la mine!

Luminitanaty spunea...

ce bine arata prajiturica ta....