Tort cu fructe de padure












De multa vreme am cautat o reteta de tort racoros care sa multumeasca si pe cei mai pretentiosi la dulciuri. Am gasit reteta pe blogul Mayei si am adaptat-o dupa preferintele mele.

INGREDIENTE:

  • 1 pachet fructe padure (congelate am avut eu)
  • 4 galbenusuri
  • 1 pachet piscoturi pentru sampanie
  • 500 ml frisca lichida
  • 500 ml lapte
  • 200 gr zahar
  • 1 cutie mascarpone (250 gr)
  • 1 cutie branza crema (200 gr)
  • compot zmeura pentru insiropat piscoturile sau lapte
  • esenta vanilie
  • 3 linguri faina


PREPARARE:

1.Fructele de padure le dezghetam si le facem piure








2. Mixam mascarponele cu crema de branza si 2 linguri de zahar.






3. Punem laptele la fiert, frecam gabenusurile cu zahar, le adaugam peste lapte, punem faina treptat si amestecam bine sa nu se formeze cocoloase. Fierbem pana se ingroasa compozitia. La sfarsit adaugam esenta de vanilie.





4. Se bate frisca bine, se amesteca cu crema de lapte racita, compozitia de branza si fructele de padure. Se pastreaza frisca pentru decor.






5. Omogenizam bine compozitia.






6. Insiropam usor piscoturile si adaugam un strat de crema, un strat de piscoturi si iar crema pana se termina compozitia. Ornam cu frisca!


Nu ma pricep la ornat dar va pot spune ca are un gust excelent!

























Click aici pentru versiunea printabila a retetei

3 comentarii:

pansy spunea...

cu asta m-ai omorat !

Flori M spunea...

Pansy, cu toata increderea sa faci tortul, chiar iese super bun. Eu am descoperi reteta acum un an si de atunci impresionez pe toata lumea cu tortul asta. E altceva fata de torturile obisnuite.
Te pup!

George Alexandru Fotache spunea...

Salut ,daca esti deacord cu un schimb de link ,te rog adauga pe site-ul tau ,linkul http://www.jocuri-masini.in/category/11/Jocuri-de-gatit cu titlul Jocuri de gatit ,apoi astept datele site-ului tau ,ca sa te adaug pe jocuri-joculete.org pr3 . Iti multumesc !