Croque Monsieur


sursa de inspiratie http://www.recette-en-video.com/


Nu pot decat sa ma bucur pentru ca am descoperit acest sandwich minunat, am vazut mai multe variante ale acestui aperitiv, eu m-am oprit la aceasta dar o sa le incerc pe toate.


INGREDIENTE:

  • 8 felii de paine
  • 8 felii de sunca
  • 8 felii cascaval
  • 150 gr cascaval ras
  • sos bechamel




PREPARARE:


Ungem toate feliile de paine cu sos bechamel. Formam un sandwich astfel: luam o felie de paine, adaugam o felie sunca presata, o felie cascaval, iar sunca presata, iar cascaval si deasupra alta felie de paine (cu sosul in exterior). Punem putin cascaval ras deasupra si inca o lingura de sos.


Tapetam o tava cu hartie de copt si le dam la cuptor pentru 20 min.






Sunt excelente la micul dejun alaturi de o cafea sau un pahar cu lapte!



Click aici pentru varianta printabila

4 comentarii:

andreea spunea...

delicioooooos! tocmai am terminat de papat unul. mai arata-ne si alte retete in genul asta pls :) merci!

Flori M spunea...

Andreea, ma bucur ca ai incercat reteta si ti-a placut. O sa mai incerc si alte variante!
O zi placuta, te mai astept in vizita!

Liana10 spunea...

Eu am alta reteta de Croque Monsieur...si am facut-o si pe Croque Madame ;-)

Flori M spunea...

Liana, am gasit si eu mai multe variante ale retetei, am ales-o pe cea mai potrivita gusturilor mele. Cum a iesit Croque Madame?
Multumesc pentru vizita, te mai astept pe la mine!