Budinca de paste cu branza



O mancare usoara, care imi aduce aminte de casa, deoarece numai in combinatia aceasta puteam fi pacalita sa mananc branza de vaci.
Doamne, ce mofturi mai faceam cand eram in tabere la celebrele macaroane cu branza, mai ales ca erau preparate cu telemea! Eh, de-ale copilariei.....

INGREDIENTE:

  • 250-300 gr paste
  • 3 oua
  • 500 gr branza de vaci
  • 100 gr zahar
  • zahar vanilat




PREPARARE:


  • Fierbem pastele conform instructiunilor de pe ambalaj.
  • Intr-un caston amestecam branza de vaci, ouale, zaharul si zaharul vanilat.
  • Scurgem pastele de apa si le amestecam cu compozitia de branza.
  • Ungem o tava mica cu unt sau ulei si le bagam in cuptor la foc mic pentru 30-40 min.






Mi-am facut pofta pe anul acesta! :)))


Click aici pentru varianta printabila

4 comentarii:

Mariana spunea...

Ce bine ca ai facut+o,ca nici eu nu am facut+o tare demult,dar asa mi+ai adus aminte de ea.
A iesit foarte bine si gustoasa cred!

Flori M spunea...

Da,e bunuta. Mi-am facut pofta pe anul acesta! Mersi de vizita! O sa trec mai tarziu sa ridic leapsa!

ionela spunea...

chiar ca ! mi-ai adus aminte si mie! ce bine ca am intalnit-o! ti-a iesit super!

Flori M spunea...

Multumesc Ionela! Ma bucur ca m-ai vizitat, te mai astept pe la mine!