Ciorba de pui a la grec




Cu toate ca prefer ciorba traditionala, acrita cu bors, din cand in cand (mai ales la cererea sotului) mai prepar ciorba de pui a la grec. Varianta mea nu corespunde cu cea reala de preparare a renumitei ciorbe, eu o denumesc asa mai mult pentru ca o acresc cu lamaie si adaug smantana, in rest merg tot pe reteta care o stiu de ciorba.



INGREDIENTE:
  • 1 pui
  • 4 morcovi
  • 1 telina mica
  • 3 pastarnaci
  • 1 ceapa
  • un ardei gras rosu, unul verde
  • 3 oua
  • 450 gr smantana
  • 2 lamai
  • patrunjel



PREPARARE:


  • Punem puiul taiat bucatele la fiert. Dupa ce spumam bine puiul, adaugam legumele taiate bucati mari.
  • Cand au fiert legumele le scoatem intr-un castron, aruncam ceapa si ardeiul gras iar restul le pasam. Le adaugam apoi in ciorba. Este prima data cand am pasat legumele si am fost tare incantata de cum a iesit ciorba asa. Mi s-a parut mult mai cremoasa decat de obicei.

  • Scoatem si carnea (verificam sa fie bine fiarta) o dezosam, o taiem cuburi si o punem inapoi in ciorba.

  • Optional, puteti adauga si orez ca sa iasa ciorba mai bogata. Eu prefer fara..



  • Batem ouale cu smantana si un varf de sare. Ca sa nu se taie in momentul in care le adaugam in ciorba, punem peste ele cateva polonice cu ciorba fierbinte, amestecam bine si apoi le adaugam in oala cu ciorba.






  • La sfarsit punem zeama de lamaie (puteti incerca doar cu o lamaie si apoi in functie de cat de acra vreti ciorba mai adaugati) si muult patrunjel.






  • Click aici pentru varianta printabila

    9 comentarii:

    Mariana spunea...

    Ciorbita ta arata bine si e f.gustoasa asai?
    O zi buna!si te rog sa treci pe la mine ,te asteapta o leapsa draguta si te rog so ridici!

    Mariana spunea...

    Flori! am sa postez ceva cu tine!Sper sa nu te superi!sa te cunoasca si alte "fete"bine?
    Da-mi un accept repede;eu sint gata de postat (citeva imafgini de la tine si doua vorbe!e OK?

    Flori M spunea...

    Nu ma poate decat bucura initiativa ta! Cum sa nu fiu de acord? Mersi mult!

    gaby's blog spunea...

    Frumos blog, felicitari! ai retete interesante.
    O zi frumoasa!

    Flori M spunea...

    Multumesc frumos Gaby pentru vizita si aprecieri!
    O zi frumoasa!

    gaby's blog spunea...

    Te-am inscris in lista mea de bloguri!

    Bianca spunea...

    Ciorba ta arata foarte bine
    Feliictari.
    Imi plce blogul tau, am gasit retete interesente pe care le voi incerca.

    Flori M spunea...

    Multumesc, Bianca! Te mai astept pe la mine!
    O zi frumoasa!

    NetPizza.ro spunea...

    super...

    ca si sursa de inspiratie,
    pe tema aceasta mai poti rasfoi si:

    Ciorbe - meniuri

    sau

    Meniurile restaurantelor din Bucuresti...


    etc...