Cartofi aromati la cuptor

sursa de inspitatie For The Love of Cooking


INGREDIENTE:

  • 2, 3 cartofi rosii mari
  • 4 linguri ulei masline
  • boia uite
  • rozmarin
  • sare, piper, usturoi





PREPARARE:


Spalam bine cartofii si-i taiem felii, avand grija sa nu-i taiem de tot. Punem intre felii cate un catel de usturoi (in felul acesta se va pastra si distanta intre felii), condimentam cu sare, piper, boia iute, ornam cu cateva fire de rozmarin.


Tapetam o tava cu hartie de copt, asezam cartofii, ii stropim cu ulei de masline si-i dam la cuptor la foc mic aprox o ora.


Data viitoare cand voi pregati reteta cred ca o sa-i fierb la inceput 10 min in coaja pentru a micsora timpul de coacere in cuptor. Voi reveni atunci cu detalii daca e mai bine sa procedam asa.


Au un gust foarte bun si arata mai interesant decat cartofii clasici la cuptor.


Noi am servit cu sos de smantana, am incercat si cu sos pesto dar nu mi-a placut combinatia, acum depinde de gusturi.


Sa aveti pofta!






Click aici pentru versiunea printabila a retetei

6 comentarii:

Bucataras spunea...

foarte delicios :)), initial am crezut ca-s cartofi dulci

Flori M spunea...

Chiar am vrut sa incerc reteta cu cartofi dulci, dar nu am mai avut rabdare sa ajung la cumparaturi si am folosit cartofii din dotare :))

Corina Ureche spunea...

arata delicios...aroma nici nu mai vorbesc. Pupici

Bianca spunea...

Astia i-am ochit deja, ii voi face curand...arata tare bine. Dar ii fierb vreo 15 minute inainte asa cum spuneai tu.

Flori M spunea...

Da, sa-i fierbi inainte, altfel astepti mult pana se coc.

Bianca spunea...

I-am facut si eu..am sa ii postez zilele urmatoare.
Ai un premiu la mine pe blog.
Pupici.