Salata cu surimi







Am renuntat la salata clasica de boeuf de Sarbatori dupa ce am mancat la niste prieteni o salata super buna cu surimi. Am luat reteta si am executat-o! Eu am facut-o in cantitate mare, puteti injumatati ingredientele sau in functie de preferinte sa adaugati un ingredient in cantitate mai mare sau mai mica.

INGREDIENTE:

  • 1 pachet mare surimi
  • 3 cutii mici de porumb
  • 300 gr cascaval ras
  • 5 oua fierte
  • 400 gr smantana
  • 2 cutii mari iaurt
  • 1 legatura ceapa verde sau una de praz
  • 4 castraveti
  • 200 gr maioneza
  • sare


PREPARARE:
Dezghetam bastonasele de surimi, le taiem cuburi, radem cascavalul, fierbem ouale, scurgem bine porumbul din conserva, taiem marunt ceapa, castravetii si ouale fierte.
Iaurtul nu il am pozat pentru ca am vrut sa renunt la el dar mi s-a parut cam dulce salata si l-am adaugat la sfarsit.
Intr-un bol mare amestecam toate ingredientele si decoram cu felii de lamaie.















Click aici pentru versiunea printabila a retetei

3 comentarii:

miha spunea...

Sunt delicioase retetele tale!
Keep up the good work!

Luminitanaty spunea...

fac si eu salata cu surimi ceva asemanator doar ca e cu maioneza....trebuie sa incerc si pe asta...:)

Flori M spunea...

Combinatia de maioneza cu smantana, iaurt este foarte buna. Am incercat-o la mai multe salate si mi-a placut mult. Te astept sa-mi zici cum ti-a iesit!