Orez salbatic cu legume



In ciuda denumirii, orezul salbatic nu este orez propriu-zis, ci semintele unei plante salbatice din America de Nord care nu are nici o legatura cu orezul.

Asta explica cred de ce ne-a placut asa mult, pentru ca nu suntem mari iubitori de orez.

Noi am servit orezul cu pastrav la cuptor, a fost o bunatate!


INGREDIENTE:

  • 250 gr orez
  • 50 ml ulei masline
  • mix de legume congelate
  • sare, piper

PREPARARE:

  • Fierbem orezul aprox 20 min
  • Punem intr-o cratita uleiul de masline si adaugam legumele congelate. Noi am avut un mix de morcovi, brocoli, porumb si ardei gras. Cand sunt aproape gata legumele adaugam orezul fiert si scurs bine de apa. Condimentam si lasam cam 10 min sa se intrepatrunda bine toate aromele.

  • Servim cu multa pofta!





Click aici pentru varianta printabila

5 comentarii:

Mariana spunea...

Ce bine arata Flori!
Duminica frumoasa si te asteapta un joc la mine!

Anastasia spunea...

foarte apetisant arata salata ta, draga Flori ! ma bucur pentru tine ca ti-ai facut un blog culinar si sa stii ca persoanele care iubesc sa faca mancare de obicei sant oameni cu suflet, ca doar santem o familie de pasionati si ne este bine cand avem de unde culege si impartasi retete superbe si aratoase, toti candva am fost incepatori in bucatarie si sant multumita ca am avut de unde culege :) i-ti doresc sa castigi si bani cu ajutorul blogului ca doar mulncesti :)) o zi buna si pupici !

Flori M spunea...

Multumesc frumos, Anastasia!
Eu ma bucur enorm ca te-am descoperit pentru ca imi plac foarte mult retetele moldovenesti. Sincer, nu mi-am facut blogul ca sa castig bani, site-ul care se vede in reclama e tot al meu :)) sunt foarte pasionata de bucatarie si sigur ai dreptate cand spui ca suntem oamnei cu suflet mare pentru ca am descoperit o blogosfera culinara minunata. Te pup!

Mihaela spunea...

Buna, imi place blogul tau. Sincer nu am stiut pana acum ca orezul salbatic nu are legatura cu orezul normal, dar nu e niciodata tarziu sa invat ceva nou. Te astept si pe blogul meu: mihaelapd.blogspot.com.
Numai bine!

Flori M spunea...

Buna, Mihaela!
Multumesc pentru vizita si aprecieri! Te-am vizitat ai un blog foarte interesant!
O zi frumoasa!
Flori